سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله خبری سحر

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب یک چاپگر خانگی عالی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما پس از مواجه شدن با مدل های فراوان موجود در بازار، این انتخاب می تواند کمی گیج کننده باشد. آنچه در این مورد مهم است تعداد و نوع نیاز شما به چاپگرهای خانگی است. اگر خانواده ای هستید که نیازهای متعددی دارید و یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید از بین بهترین چاپگرهای خانگی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید دستگاه خود را از طریق Wi-Fi وصل کنید؟ و بسیاری از سوالات دیگر که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در زیر بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 را گردآوری کرده ایم تا به شما در یافتن یک گزینه مناسب و کاربردی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید

بهترین چاپگر سه کاره خانگی

هنگام انتخاب یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، به دنبال چاپگری چندکاره هستید که بتواند نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به فتوکپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ چندین مقاله یا گزارش متن و تصویر داشته باشند. داشتن یک اسکنر با قابلیت چندگانه برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتال چاپ شده بسیار مهم است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ از دیگر نقاط قوت پرینترهای سه کاره محسوب می شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از این پرینترها می پردازیم.

Multifunktionsdrucker HP Laserjet Pro MFP M26nw

HP Laserjet Pro MFP M26nw umshicileli چند منظوره

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین پرینترهای خانگی از برند HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را می دهد. این چاپگر فشرده با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده کند.

تهیه کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما تا رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجایی که به Wi-Fi مجهز است، می توانید به راحتی از طریق تلفن هوشمند و تبلت خود سفارش چاپ را صادر کنید. همچنین با وجود قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار و بهره مندی از کارتریج با ظرفیت بالا، همچنان از نظر مصرف انرژی عملکرد بسیار خوبی دارد.

چاپگر چندکاره Canon i-Sensys MF3010

لیزر چندکاره Canon i-Sensys MF3010

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

با این چاپگر لیزری کانن با خروجی سیاه و سفید می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. چاپگر ایده آل برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. این چاپگر به لطف طراحی مدرن خود به یک دستگاه چند منظوره کوچک اما هوشمند تبدیل شده است.

کیفیت چاپ خوب برای اسناد متنی و گرافیکی و قابلیت اسکن رنگی و با کیفیت بالا با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه به شما امکان دسترسی آسان به عملکردهای مورد نیاز در حالت نشسته را می دهد این ویژگی‌ها برای کاربرانی که بیشتر از یک چاپگر می‌خواهند و می‌خواهند در زمان، هزینه و فضا صرفه‌جویی کنند، عالی است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

با انتخاب پرینتر لیزری HP MFP M26a; شما یک چاپگر لیزری عالی برای خانه خود دریافت می کنید. در این مدل بهترین کیفیت را با وضوح 600 x 600 dpi برای چاپ و وضوح 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد خواهید یافت.

سرعت بهره وری این چاپگر لیزری بسیار بالا است و امکان چاپ و اسکن سیاه و سفید اسناد را تا 18 صفحه در دقیقه به شما می دهد. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 در ماه عالی است. همچنین نصب، راه اندازی و اتصال این چاپگر لیزری به دستگاه های دیگر بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درایورهای ارائه شده را روی رایانه خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

HP Laserjet Pro MFP M130NW یک چاپگر چندکاره است

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سیاه و سفید سه کاره با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر کوچک گزینه ای ایده آل برای فضای فشرده و محدود در خانه شما است و علاوه بر سرعت بالای 22 صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ عالی نیز دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از عکس ها و اسناد خود نسخه دیجیتالی با وضوح 600 dpi و رنگی بسازید. این چاپگر لیزری مجهز به اتصال وای فای و اترنت است که دسترسی آسان به اطلاعات شما در شبکه را به همراه خواهد داشت. پشتیبانی این چاپگر از iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی هایی است که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 قرار داده است.

بهترین چاپگر خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای مدرن نه تنها از همیشه توانمندتر هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که زمان کمتری را در زندگی شما صرف کنند. اگر نیازهای روزانه شما برای چاپ شامل تهیه کپی فیزیکی از اسناد کاری و شخصی است یا اگر برای کارهای فرزندان خود به چاپگر نیاز دارید، نیازی نیست به دنبال دستگاه های پیچیده و گران قیمت باشید. بسته به فناوری مورد استفاده در چاپگرهای امروزی، می توانید مناسب ترین و کوچک ترین چاپگر را به صورت تک کاره یا چند کاره پیدا کنید. ما برخی از بهترین مدل های داخلی را در زیر برجسته کرده ایم.

مدل پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از پرینترهای خانگی است که نه تنها فضای کمی را اشغال می کند، بلکه برای کاربرانی که می خواهند اسناد کوچک و ساده را چاپ کنند بسیار مناسب است. این چاپگر از اتصالات مختلف USB، Ethernet، Wi-Fi و همچنین AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a با فناوری روشن و خاموش کردن خودکار همیشه آماده چاپ است. در واقع این ویژگی گرم شدن سریع دستگاه را نشان می دهد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با رزولوشن 600*600 dpi بسیار رضایت بخش است و اسناد متنی را با وضوح عالی با سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این قابلیت ها در کنار اندازه جمع و جور آن 228×410×349 میلی متر می تواند برای تبدیل این دستگاه به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی کافی باشد.

پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری Canon مدل Canon i-sensys LBP6030

پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری سیاه و سفید کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه ای که دارد برای دفتر کار خانگی ایده آل است. هنگامی که این دستگاه را در دست بگیرید، ویژگی های بسیار ساده اما موثر آن را خواهید یافت. فناوری بر حسب تقاضای چاپگر از نظر بهره وری انرژی نیز بسیار پیشرفته است.

این مدل از چاپگر کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و به کمترین زمان برای گرم شدن نیاز دارد. وجود کارتریج های یکپارچه از دیگر عوامل افزایش قدرت این دستگاه است. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و کیفیت 600*600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار باشد.

چیزی که باعث محبوبیت این چاپگر در بین کاربران خانگی می شود طراحی زیبا و اندازه مناسب آن است. این چاپگر با ابعاد 249*199*364 میلی متر طراحی شده است و به همین دلیل فضای بسیار کمی نیاز دارد. سینی کاغذ تاشو این چاپگر دلیل دیگری برای صرفه جویی در فضا است.

راه حل چند منظوره HP Laserjet Pro MFP M28w

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین چاپگرهای لیزری MFP موجود در بازار است. این چاپگر دارای ارتفاع 198 میلی متر، عرض 360 میلی متر و ارتفاع 264 میلی متر است که با توجه به کارایی آن جای تعجب دارد. زیرا چاپگری با این قابلیت ها را به راحتی می توان روی میز و در کنار کامپیوتر قرار داد.

یکی از ویژگی ها و مزایای این چاپگر کوچک رزولوشن عالی 600 dpi برای چاپ و 1200 dpi برای اسکن اسناد است. این چاپگر جدا از عملکرد بسیار خوب از نظر وضوح چاپ اسناد متنی، کیفیت بسیار مطلوبی از اسناد گرافیکی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به تهیه چاپ رنگی از اسناد و عکس های خود ندارید، می توانید با خیال راحت از این چاپگر استفاده کنید. البته اسکنر این دستگاه قابلیت تهیه کپی دیجیتال رنگی را نیز دارد.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M15w

پرینترهای لیزری HP LaserJet Pro M15w

این مدل پرینتر اچ پی نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه یکی از جدیدترین لیزرهای جت با کوچکترین و ارزانترین نوع است. چاپگر ارزان قیمت M15W یک چاپگر لیزری سیاه و سفید با تنها یک سینی ورودی A4 است که از چندین اندازه کاغذ کوچکتر نیز پشتیبانی می کند.

چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه با کیفیت چاپ عالی 600 x 600 dpi برای کاربران خانگی ایده آل است. این چاپگر مجهز به عملکرد وای فای است، بنابراین می توانید به راحتی به این دستگاه متصل شوید. با این حال، چیزی که این مدل را به طور فزاینده ای محبوب می کند این است که فضای بسیار کمی را روی میز شما اشغال می کند. این چاپگر با ابعاد 280 x 348 x 346 میلی متر و وزن 3.8 کیلوگرم طراحی شده است و در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است و می تواند اندازه کاغذ A4 را روی میز شما اشغال کند.

پیشرو در لیست بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در زیر بهترین چاپگرهای رنگی خانگی آورده شده است:

چاپگر لیزری HP Color Laserjet 150nw

چاپگر لیزری رنگی HP Color Laserjet 150nw

پرینتر لیزری تک رنگ اچ پی

اگر برای تهیه نسخه های چاپی عکس ها و اسناد خود به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل چاپگر HP ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. یک چاپگر کوچک و جمع و جور با قابلیت های بالا که در هر فضایی جای می گیرد. با ابعاد 274.4 x 8.397 x 382 میلی متر، چاپگر لیزری رنگی 150nw می تواند فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کند.

این چاپگر رنگی تک کاره کیفیت چاپ اسناد بسیار خوبی را در 600 x 600 dpi ارائه می دهد. سرعت چاپ برای اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و برای رنگی - 4 صفحه در دقیقه است. این دستگاه چاپ دو طرفه دستی را ارائه می دهد و این موضوع یکی دیگر از ویژگی های مفید این چاپگر محبوب به حساب می آید.

تا آخر

انتخاب یک چاپگر خانگی خوب با توجه به نیازها و انتظارات شما از دستگاه گاهی کار دشواری است. در این مقاله سعی داریم بهترین چاپگرهای خانگی را به همراه ویژگی های آنها به شما معرفی کنیم تا بتوانید چاپگری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که برای یافتن بهترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین چاپگرهای خانگی با امکان فیلتر بر اساس ویژگی های مورد نظر خود و مقایسه پرینترها می توانید به سایت فروشگاه آوای فرحینگ آریا مراجعه کنید، همچنین می توانید با کارشناس ما مشورت کنید. همکاران ما می توانیم بهترین گزینه موجود را متناسب با نیاز شما پیدا کنیم. خودت انتخاب کن

 

ادامه مطلب: پرینتر خانگی